• OMX Baltic0,46%261,83
  • OMX Riga−1,2%870,38
  • OMX Tallinn0,05%1 684,84
  • OMX Vilnius0,54%1 011,54
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,31%8 310,25
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,45
  • OMX Baltic0,46%261,83
  • OMX Riga−1,2%870,38
  • OMX Tallinn0,05%1 684,84
  • OMX Vilnius0,54%1 011,54
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,31%8 310,25
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,45
  • 10.02.15, 12:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uue toote saab jaeketti 1-3 kuuga

Uuringufirma Nielsen ja kaubandus.ee uuringust selgub, et kõige tüüpilisemalt võtab uue toote jaeketti saamine aega 1-3 kuud.
Nielseni tegevjuht Margo Kurisoo
  • Nielseni tegevjuht Margo Kurisoo Foto: Maarit Eerme
Uuringus küsitleti 46 tootjat ja hulgimüüjat, kellel on aastas uusi tooteid pakkumises 1–300. 37 protsenti küsitletutest ütles, et neil võttis uue toote jaeketti saamine aega 1-3 kuud. 
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, mis veel selgus uute toodete jaeketti saamisest ja seal püsimise uuringust. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 12:30
Vaid 2 kuud Telia Digital Hub-ni! Millest räägitakse tippjuhtide klubis?
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele